Gadżety reklamowe to jak wiadomo bardzo ważny element każdej akcji promocyjnej. Oczywiście reklamodawcy indywidualnie dobierają produkty do swoich kampanii reklamowej, a więc jako gadżet reklamowy może być wykorzystane dosłownie wszystko. Nie mniej jednak najczęściej firmy decydują się na użycie znanych i praktycznych wyrobów, ponieważ to znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że takie gadżety reklamowe okażą się skuteczne. Zanim jednak wybrane produkty trafią do rąk odbiorców kampanii reklamowej, to należy je odpowiednio przygotować. Do takich przygotowań zalicza się również podpisanie gadżetów reklamowych, a więc umieszczenie na ich powierzchni znaku firmowego reklamodawcy lub też nazwy firmy, do której takie gadżety reklamowe należą. Dzięki temu każdy, kto otrzyma taki upominek, będzie wiedział, od kogo on jest, a więc w czyjej akcji promocyjnej bierze udział.To, w jaki sposób na gadżecie reklamowym zostanie przedstawiony reklamodawca, uzależnione jest przede wszystkim od tego, jakie produkty będą spełniały tę funkcję w kampanii reklamowej. Dlatego właśnie należy zacząć od ustalenia, z jakich wyrobów będzie się korzystało jako z upominków dla klientów. Na pewno kubki reklamowe sprawdzą się w tym wypadku doskonale, ponieważ są funkcjonalne i należą do przedmiotów codziennego użytku. W związku z tym znacznie zwiększa się ich prawdopodobieństwo, że klienci chętnie po nie sięgną, a co najważniejsze będą z nich korzystali. Dzięki temu nadrukowana na ich powierzchni reklama będzie się rozprzestrzeniać przez długi czas, nawet po zakończeniu kampanii reklamowej.
Nie mniej jednak by to było możliwe, to kubki reklamowe należy odpowiednio przygotować. Chodzi o to, by logo reklamodawcy były w centralnym i dobrze widocznym miejscu. Nie bez znaczenia będzie również to, jak będzie wyglądało jego otoczenie. W związku z tym tło nadruku także trzeba dobrze przygotować, by podkreślało wygląd całości, a jednocześnie sprawiało, że znak firmowy reklamodawcy będzie lepiej widoczny.
Jednym słowem Kubki reklamowe to dobry pomysł na wsparcie kampanii reklamowej, ponieważ można na nich umieścić duże i wyraźne logo reklamodawcy. Dzięki temu każdy bez najmniejszego problemu dowie się z czyją akcją promocyjną ma do czynienia i gdzie ma się udać po więcej szczegółów na temat oferty firmy.